Obszary współpracy

W związku z moim doświadczeniem zawodowym najczęściej pracuję w dwóch obszarach – coachingu dla menedżerów (Business & Executive Coaching) oraz coachingu ścieżki zawodowej (Career Coaching). W praktyce może się okazać, że Twoje potrzeby łączą się lub częściowo wykraczają poza te obszary – nie jest to przeszkodą. Proces coachingowy jest formułą na tyle elastyczną, że to Ty decydujesz, jakimi tematami czy problemami chcesz się zająć. Pierwsze sesje zazwyczaj pozwalają te wątki nazwać i spriorytetyzować, a następnie ustalić ramowy plan pracy. 

Zapraszam na 30-minutową bezpłatną konsultację
(również w formie on-line), na której przeanalizujemy Twoje potrzeby, żeby ustalić czy coaching ma szansę spełnić Twoje oczekiwania. 

Coaching dla menedżerów

Jeżeli sprawujesz funkcję związaną z kierowaniem ludźmi lub projektami (jesteś managerem, project managerem, supervisorem lub team leaderem), możesz skorzystać z coachingu skoncentrowanego na twojej roli. Dominujące zagadnienia to uświadomienie twojego naturalnego stylu komunikacji, zarządzania i budowania relacji, rozwijanie i wzmacnianie twoich kompetencji menedżerskich, zwiększanie efektywności pracy, jakości i skuteczności komunikacji, praca nad bieżącymi problemami i celami (indywidualnymi i zespołowymi). Poznanie coachingu na własnej skórze pozwoli ci również na wykorzystanie niektórych elementów tego podejścia we współpracy z własnym zespołem. Kierowanie ludźmi to złożona i wymagająca praca – coaching będzie ważnym elementem twojego długofalowego rozwoju zawodowego. Im wcześniej zaczniesz, tym łatwiej będzie ci tym rozwojem pokierować.

>>> Czytaj więcej

Coaching ścieżki zawodowej

Punktem wyjścia jest wsparcie klienta na etapie analizy i wyboru dalszych kierunków rozwoju zawodowego i edukacji,  przygotowania się do podjęcia nowej pracy lub nowej roli, konieczności przekwalifikowania się lub zwyczajnie potrzeby pełniejszego wykorzystania swojego potencjału. 

Proces coachingowy skoncentrowany na rozwoju zawodowym pozwala szczegółowo przyjrzeć się mocnym stronom oraz kompetencjom, które klient może wzmacniać lub uzupełniać. Sporo czasu poświęcamy naturalnym talentom, preferencjom, potrzebob, a w konsekwiecji indywidualnym źródłom motywacji. Narzędzia coachingowe poszerzają perspektywę w analizowaniu sytuacji wyjściowej, wspierają klienta w szukaniu pomysłów i inspiracji oraz ułatwiają przygotowanie i weryfikację konkretnego planu działania.